Bezig met laden...

Het is momenteel enorm druk bij de bezorgdiensten. De bezorging van je pakket kan helaas langer duren dan normaal. 

Door grote drukte zal de bezorging van je bestelling langer in beslag nemen. Er wordt in onze magazijnen met maximale inspanning gewerkt om alle bestellingen zo spoedig mogelijk te verwerken. Wij vragen je rekening te houden met een verwerkingstijd van 2-3 dagen voordat je pakket is ingepakt. Daarna ontvang je de verzendbevestiging en wordt je bestelling overdragen aan de bezorgdienst voor bezorging (zie hieronder).

In deze situatie kunnen wij je niet van extra informatie voorzien. Wij kunnen dit proces niet versnellen en vragen daarom om je begrip en geduld.

Verzendbevestiging en Track & Trace

Zodra je pakket is ingepakt in ons magazijn sturen wij je de verzendbevestiging per e-mail. In deze e-mail vind je de track & trace-link om je pakket te volgen bij de bezorgdienst.

Let op: door de algehele piek in online bestellingen is het ook in de sorteercentra van onze bezorgpartners (PostNL, GLS, Bpost) ontzettend druk. Hierdoor kan het langer duren voordat de track & trace informatie van je pakket beschikbaar is. Je pakket moet immers nog door de bezorgdienst worden opgehaald bij ons magazijn en daarna nog verwerkt worden in het sorteercentrum. Pas als de eerste scan is gemaakt in het sorteercentrum, wordt de track & trace informatie voor het eerst bijgewerkt.

Vanwege de grote drukte kan het dus zijn dat je na het ontvangen van de verzendbevestiging, 1-3 dagen nog geen update ziet. Maak je echter geen zorgen, je pakket is ingepakt en wordt zo spoedig mogelijk verwerkt en bezorgd door de bezorgdienst.